مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 20 نیاز به دیالیز در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 20 نیاز به دیالیز در حال حاضر

مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 20 دیالیز AhoraSoy نیاز به یک paicnete از بیماری های کلیوی، سطح GFR 20 در حال حاضر نیاز به دیالیز؟

D: خوب برای کمک به. به شما می گویند GFR 20 است، asísignifica است که هنوز هم در مرحله 4 بیماری کلیه .در حال حاضر، بیماری کلیوی ممکن است در دو جهت opuestas.Si بیماری کلیوی رو به وخامت بیشتر پیشرفت، شما باید شروع به diálisis.Como شما خیلی جوان هستید، نتیجه این است که همه ما menos.En طرف مقابل، اگر شما می توانید به موقع و موثر درمان بیشتر، به این ترتیب، شما لازم نیست که به هیچ دیالیز است.

در واقع، ممکن است که کلیه خود را تابع به طور معمول دوباره 100٪ .با این حال، شما باید بسیاری از سلول ها و بافت کلیوی است که می تواند سرمایه گذاری به اجرا normalmente.Cuando عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته 50 درصد از عملکرد کلیه، شما می توانید یک زندگی عادی بدون diálisis.Por به همین دلیل مردم هنوز هم می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند حتی اگر یک کلیه آسیب دیده زندگی می کنند،.

داروهای فعلی شما فقط می توانید کاهش سطح پتاسیم کمک و نظارت بر algunos.Sin با این حال، قادر به بازگرداندن آسیب به گلومرولها و آسیب renal.Como در حال حاضر درمان بسیاری از بیماران و می تواند در درمان کمک معکوس بیماری خود را، شرایط خود را از طب چینی را می توان útil.Con کمک طب چینی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته برای جلوگیری از دیالیز.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله بیماری کلیوی 4، جرات برای تماس با دکتر آنلاین ما شما می توانید ظروف پایین را ترک کرده و می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل ارسال کام، شما همچنین می توانید یک دکتر مشورت در WhatsApp: + 8615732170898، همه ما کمک می کند.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: