Paceintes با سنگ کلیه می توانید تخم مرغ سفید خوردن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Paceintes با سنگ کلیه می توانید تخم مرغ سفید خوردن

Paceintes با سنگ کلیه می توانید بخورید تخم مرغ BlancoLos بیماران سنگ کلیه پیشنهاد به حفظ یک رژیم غذایی سالم و razonable.En همانطور که برای پاسخ به این سوال است sí.Los بیماران سنگ کلیه می توانید سفیده تخم مرغ بخورند، اما هنوز هم برخی از بیماران وجود دارد با سنگ کلیه باید مطمئن شوید.

سنگ کلیه نه تنها می تواند باعث درد، بلکه آسیب

کلیه و این از طریق دو شکل اصلی به دست آورد: یک انسداد درمان نشده سنگ است و باعث انسداد جدی مداوم، و نه از طریق رفتن با موفقیت می توانید در نهایت باعث آتروفی در کلیه، و در نتیجه طولانی، رقیق شده با حداقل عملکرد کلیه. دیگر این است که عفونت با سنگ، به طور کلی از استروویت تشکیل شده و گاهی اوقات می آید به عنوان یک "سنگهای شاخ گوزنی" کامل می تواند به عفونت مزمن ادرار که باعث آسیب به آرامی با التهاب و زخم از بافت کلیه منجر شود.

هنگامی که یک سنگ کلیه باعث کراتینین بالا، خون در ادرار و سایر علایم ناشی از صدمه به کلیه، بنابراین به عنوان به افزایش بار بر روی کلیه، در مقایسه با زرده تخم مرغ، سفید تخم مرغ بهتر است و مقدار تخم مرغ نیز باید razonable.Cada 100 گرم سفیده تخم مرغ حاوی پروتئین 10 گرم، 0.1 گرم چربی، کلسیم، فسفر 19mg، 16 میلی گرم، آهن 0.3 میلی گرم، کلسیم 19mg، کربوهیدرات 1G شود، غیره به طور متوسط ​​تخم مرغ وزن 50G و می توانید 7 گرم پروتئین proteína.Suplemento برای بیماران در مراحل اولیه بیماری کلیوی ارائه کیلوگرم 0.6-0.8g / است. D. چگونه تخم مرغ برای خوردن بستگی به شرایط از درجه های مختلف از بیمار و دکتر به شما برخی از پیشنهاد رژیم غذایی proteinuria.Su است.

همانطور که برای گزینه های درمان سنگ کلیه، جراحی و گیاهان دارویی چینی دو سنگ کلیه opciónes.¿La ارمغان آورد برخی از بیماری síintomas کلیه؟ می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد وضعیت شما، شما ممکن است ارسال ایمیل و یا ترک sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پایین به طور مستقیم، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: