علل و درمان سرگیجه در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل و درمان سرگیجه در بیماری مزمن کلیه

علل و درمان سرگیجه در بیماران بیماری کلیوی CrónicaLos با بیماری مزمن کلیه رنج می برند بسیاری از علائم، سرگیجه به عنوان یکی از علائم رایج این بیماری است، اما می تواند به بیماران عمر طولانی نرمال مزاحم نشوید.

علل سرگیجه در بیماری مزمن کلیه:

بیماری مزمن کلیه به نظر می رسد کاهش می یابد، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی هیچ نشانه ای ندارند anemia.Anemia سرگیجه مشترک، ضعف، تپش قلب، تنگی نفس، کم رنگ پوست و غشاهای مخاطی، و غیره علاوه بر این، بیماری مزمن کلیه، کلیه واقع آترواسکلروز است، عمدتا به دلیل ایسکمی کلیوی فیبروز کلیوی التهاب ایمنی extremistas.Isquemia شریان کلیوی، باعث تحریک ترشح فشار تولید آنژیوتانسین، سپس بیماران سرگیجه، تهوع و استفراغ رخ دهد.

درمان سرگیجه برای بیماری مزمن کلیه:

طب سنتی در درمان فشار خون است و در درمان کم خونی در drogas.Pero این فقط یک تمرکز paliativo.Cambios در عملکرد کلیه است کلید را به خلاص شدن از شر کم خونی و hipertensión.Micro است - پزشکی چینی Osmotherapy است عملیات بهتر است. مواد تشکیل دهنده فعال در این درمان بازی در نقش پنج نکته زیر:

1. تقویت متابولیسم سلولی، باعث سرمایه گذاری آسیب دیده فنوتیپ سلول طبیعی، جلوگیری از زوال.

2. ماده فعال این درمان می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را تنظیم، مهار آسیب بیشتر به ضایعات گلومرولی است.

3.La نفوذ ماده فعال برای تسکین واسطه های التهابی، سایتوکاین، فاکتورهای رشد و تعداد غیر فعال توسط عامل مفید فعال سمیت کلیوی ناشی از فعالیت سلول های التهابی هستند، کاهش ارتشاح سلولهای التهابی و عوامل رشد و کموکاین تعدادی از عوامل، کاهش پاسخ التهابی، باعث واژگونی عملکرد متابولیک طبیعی است.

4.Paul آپوپتوز myofibroblast و کمپلکسهای ایمنی، که همچنان به جلوگیری از سنتز و ترشح ECM.

5. افزایش تولید آنزیم های که از بین بردن کلیه ها به تخریب ECM کمک، کاهش آسیب به بافت کلیوی.

با افزایش عملکرد کلیوی، سرگیجه و سایر علائم بیماری کلیوی می تواند solucionado.Si شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: