پروتئینوری است معنی است که شما دچار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پروتئینوری است معنی است که شما دچار نارسایی کلیه

پروتئینوری است renalComo به معنای داشتن شکست همه ما می دانیم، پروتئینوری یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی renal.Sin بسیاری از بیماران دارای تجربه است، و اما به، نارسایی کلیه برابر proteinburia نیست، اما شما ممکن است برخی بیماری های دیگر نشان می دهد.

پروتئینوری چیست؟

برای کسانی که به بیماری های کلیوی، آنها در مورد ادرار کف آلود بسیار نگران هستند، چرا که این علائم مشکلات کلیوی است، و همچنین نشان می دهد که تشدید نارسایی کلیه، اگر در زمان درمان نشود، می توانید تر شده جدی است.

با این حال، هیچ ادرار todoa معنی است که شما دچار نارسایی کلیه، به منظور تعریف بهتر ادرار کف آلود، شما می توانید در این آزمون، مانند آزمایش ادرار، الکتروفورز پروتئین ادرار، پروتئین ادرار 24 ساعته، پروتئین انجام ادرار. با این حال، بدون این آزمایشات، شما همچنین می توانید تشخیص اشتباه این بیماری است.

اگر حباب بزرگ است و یا به اندازه یکنواخت نیست، برای مدت زمان کوتاهی طول می کشد تنها، آن ادرار طبیعی است، دلیل این است که از مواد آلی و مواد معدنی در ادرار مانند گلوکز و نمک minerales.Si فوم شد بزرگ و به سرعت، آن را می تواند این معنی است که مواد ادرار.

چه باید بیمار از نارسایی کلیه با پروتئینوری؟

هنگامی که آنها به عنوان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تشخیص داده شد، شما باید با توجه به علائم بالا مانند آسیب کسانی که علائم proteinuria.Sabes بیشتر به کلیه ها و میزان این بیماری شده اند.

در اینجا من پیشنهاد می کنم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از بیماری موثر ترین کلیه درمان است، با کمک از این درمان، شما می توانید نه تنها علائم را، اما همچنین می تواند از پیشرفت این enfermedad.Si کند شما می توانید این درمان را دریافت کنید قبل از آن، شما می توانید یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، ترک یک پیام به ما به طور مستقیم زیر و یا ارسال به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل، سعی کنید برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: