جلوگیری از نفروپاتی دیابتی Deteriono
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

جلوگیری از نفروپاتی دیابتی Deteriono

جلوگیری از نفروپاتی Deteriono DiabéticaSabes، نفروپاتی دیابتی است مدت زمان طولانی از دیابت ایجاد می شود و کنترل نشده، پیشرفت در نارسایی کلیوی ساخته شده بود، بیماران به دیالیز یا پیوند renal.Sin اما بیشتر بیماران نمی خواهید به آنها را راه .Tan برای جلوگیری از این بیماری بدتر شده است موضوع داغ است.

چگونه برای جلوگیری از بدتر شدن نفروپاتی دیابتی؟

کنترل سطح قند خون

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید سطح قند در خون estrictamente.Rango قند خون ناشتا نرمال <6.1 میلی مول / L، شکر پس از صرف غذا خون <8.0 میلی مول / L (هموگلوبین <6 کنترل، 5٪ است.

فشار خون بالا جلوگیری

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید سطح فشار خون را کنترل بنابراین estricta.Pacientes با فشار خون بالا باید تحت هدایت دکتر باشد، در نظر گرفتن antihipertensivos.Rango داروها به طور منظم فشار خون بدون آسیب به کلیه ها و ادرار اصرار دارند کمتر از 1.0 گرم پروتئین، باید فشار خون 130/80 میلی گرم / جیوه، کنترل اگر پروتئین ادرار بیشتر از 1.0 گرم در روز، شما باید فشار خون 75/125 میلی گرم / جیوه را کنترل کنید.

کنترل سطح کلسترول در خون

افزایش کلسترول و لیپوپروتئین با چگالی کم می تواند به کلسترول proteinuria.La محدوده طبیعی زیر 4.5 میلی مول / L، کلسترول LDL زیر 2.6 میلی مول / L منجر شود؛ HDL بیش از 1.1 mmol / L و سطح تری گلیسیرید کمتر از 1.5 میلی مول / L

حفظ یک رژیم غذایی مناسب

حفظ یک رژیم غذایی کم نمک می تواند کمک به بیماران کاهش قند خون و ادم شدید، اضافه کردن مقدار مناسب کلسیم می تواند به بهبود کلیه را افزایش دهد.

عفونت های دستگاه ادراری جلوگیری

بیماران آسیب پذیر به عفونت دستگاه ادراری مبتلا به نفروپاتی دیابتی، زمانی که بیماران مبتلا به عفونت دستگاه ادراری، درمان با آنتی بیوتیک باید به طور منظم برای جلوگیری از بدتر شدن آسیب کلیوی.

همه اقدامات فوق برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری مفید هستند، اما اگر شما می خواهید برای حل این مشکل در ریشه آن، شما باید به کمک یک روش سیستماتیک به دنبال، اگر شما می خواهید consegir درمان موثر و پیشرفته، برگ خانواده به طور مستقیم زیر و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما شما را با همه چیز با تشکر از وقت خود را کمک خواهد کرد!





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: