چه درمان آنها به درمان بیماری کلیه با کراتینین 6.2 مفید هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان آنها به درمان بیماری کلیه با کراتینین 6.2 مفید هستند

چه درمانی در درمان این بیماری با کراتینین کلیه 6.2Creatinine6.2 معنی بیمار وارد شکست renal.En این وضعیت مفید هستند، روشن است که بیماران بیشتر نگران درمان tratamientos.¿Qué می تواند مفید باشد؟

دیالیز

هر دو کراتینین نشانگر جایگزین میزان فیلتراسیون glomerular.Creatinina 6.2 بدان معنی است که سموم بیش از حد بسیاری در بدن وجود دارد، باعث برخی از علائم آشکار و یا در نتیجه complicaciones.Como است، دیالیز باید آن را .در واقع شروع، دیالیز می تواند باعث کاهش کمک بدیهی است سطح بالای کراتینین، اما نتواند به تعمیر آسیب کلیه و جلوگیری از سطح بالای کراتینین در ریشه، همچنین به خاطر بیماران دیالیزی شکایت دارند که آنها هنوز هم سطح کراتینین بالا پس از قطع دیالیز داشته باشد. بنابراین، شما باید درمان های جایگزین به دیالیز به دنبال.

چه درمان های جایگزین ممکن است دیالیز؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است در طب چینی طب گیاهی چینی سنتی است، اما با استفاده از externamente.Sólo نیاز به دروغ در رختخواب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان tomar.Muchos می گویند فقط دوست ماساژ چینی، بسیار cómodo.Durante کل فرایند، برای انواع توابع در نظر گرفته شده هیچ اثر secundarios.Se تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه داروهای غربی هستند lograr.Con قادر به بهبود عملکرد کلیوی، کراتینین بالا و BUN بالا به طور طبیعی پایین، دیالیز و پیوند کلیه نیز ممکن است به طور موثر مانع است.

علاوه بر این، حمام پا، درمان حمام درمانی، آلودگی خون، سلول های بنیادی می توانند گزینه های خود را در دسترس برای تعمیر آسیب به کلیه ها و کاهش سطح کراتینین.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ارسال ایمیل یا به طور مستقیم ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: