چه tratameintos آنها در درمان مرحله بیماری کلیوی موثر است 5
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه tratameintos آنها در درمان مرحله بیماری کلیوی موثر است 5

چه tratameintos آنها در درمان مرحله 5 از این واقعیت بیماری RenalDe، پس از بیماری کلیوی 5 بیماری کلیه، عملکرد کلیه به تدریج املاک و مرحله موثر است و بیماران به رنج می برند علائم بیشتر و بیشتر، به طوری که آنها مشتاق برای پیدا کردن راه هایی برای کمک به آنها زندگی می کنند بهتر است.

در شروع نارسایی کلیه، شما می توانید هر از نشانه های آشکار را پیدا کند، اما به عنوان diseaes بدتر، سموم بیشتر و بیشتر و مواد سوخت و ساز بدن در کلیه تجمع می یابد، و در نهایت همه علائم ناخوشایند، مانند از دست دادن اشتها، خارش، تورم، تهوع، استفراغ، حتی anemia.Si این علائم، شما بهتر است به بیمارستان برای تشخیص و درمان است.

در این مورد، دیالیز و پیوند کلیه پزشکان recomiendan.Sin اما به عنوان درمان استاندارد برای نارسایی کلیه 5 مرحله، دیالیز ممکن است تنها برخی از علائم را کاهش دهد اما می تواند عملکرد کلیه رفتن به پایین جلوگیری نمی کند .What بیشتر، دیالیز طولانی مدت می تواند مشکلات جدی مانند فشار و خستگی عوارض خون بالا شود، که منجر به کیفیت پایین از وضعیت vida.Esta به تغییرات در روانی شود، برخی از بیماران نا امید .

برای حل این مشکل، کارشناسان در بیمارستان کلیه Shijiazhuang بیماری چین مصرف تحقیق و پژوهش برای نزدیک به 30 سال، توسعه یافته اند یک سری از درمان های پزشکی برای نارسایی کلیه است.

"چهار در یک درمان" می تواند آنها کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، طب چینی و درمان خوراکی، حمام پا، برای ترویج گردش خون مفید هستند و بازیابی خسارت بافت کلیوی. برای بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا، برخی از علائم ناپدید می شوند gradualmente.Sólo عملکرد کلیه خود را می توان در زمان تعمیر، شما می توانید یک فرصت برای سرمایه گذاری بیماری خود را دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه ممکن است یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد من برای وقت خود را posible.Gracias!





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: