آیا امیدی برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به بهبود عملکرد کلیوی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا امیدی برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به بهبود عملکرد کلیوی وجود دارد

آیا هیچ امیدی برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بهبود عملکرد RenalMi خود را نسبت به بیماری های کلیوی است، و دکتر به ما گفت آن است که بیماری کلیوی terminal.¿Quiero مرحله است می دانم که برخی از امید برای او برای بهبود عملکرد کلیه او وجود دارد؟ منظورم این است که اگر شما می توانید یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته؟

آیا امیدی برای او برای بهبود عملکرد کلیه او وجود دارد؟

شما می دانید، بیماری کلیوی مرحله نهایی، همچنین به عنوان شناخته شده است اورمی، دشوار است به curado.Pero امیدوارم که شما بیش از حد نگران نباشید چرا که هنوز هم امیدی برای او برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

1.Sabes علت ریشه ای بیماری کلیوی کمبود خون و اکسیژن در توضیحات سلول renales.Desde است، اما در مرحله نهایی از renal.Pero حجم کافی ادرار شده خوب است، به این معنی که بسیاری از خون و اکسیژن می تواند سلول های خود از فرصت riñon.Hay از طریق او را به بهبود سلول های کلیه آسیب دیده خود را.

2. برای اطلاع شما، اگر چه سم زیادی را در بدن شما وجود دارد، اما الکترولیت آن normal.Además کاملا در حال حاضر است، اما تورم در پاها وجود دارد، هیچ شکایتی جدی دیگر مانند استفراغ، نارسایی قلبی، مشکل خود را aliento.Pues شرایط خیلی بد به درمان نیست.

3.The تنها 35 ساله است و هنوز هم دیالیز را ندارد، تاریخ ندارد دیگر بیمار enfermedad.Comparado هم سن و سال است، بدن خوب بازیابی وجود دارد.

فقط به عنوان یک دکتر توصیه می کنم را به درمان زود هنگام جایگزین، به طوری که او می تواند عملکرد کلیه خود را دریافت کنید و پس از آن شما می توانید یک فرصت برای زندگی بهتر بدون دیالیز است.

اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را و یا می خواهید بدانید که چه درمان می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم برگ خانگی، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: