برخی از درمان به منظور کاهش زمان دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برخی از درمان به منظور کاهش زمان دیالیز وجود دارد

برخی از درمان به منظور کاهش زمان بیماری کلیوی DiálisisCuando با دلایل مختلف اصلی برای مرحله نهایی بیماری کلیوی وجود دارد، مجبور به قبول diálisis.Pero مطمئن شوید دیالیز به عنوان یک زندگی حفظ درمان آن با عوارض جانبی بسیاری منجر شود، پس از آن بیشتر و بیشتر بیماران شکایت دارند.

دیالیز چیست؟

به طور کلی دیالیز است یک جایگزین renal.Sabes درمان کلیه در انجام وظایف، مانند بسیاری از تمیز کردن از سموم و مواد زائد از بدن و به عنوان ادرار، تنظیم فشار خون بالا و کمک در تولید سلول های خونی اخراج کلیه rojos.Si می افتد، دیالیز نیاز به دیالیز reemplazarlo.La تمرکز بر حذف ضایعات خاص است از بین بردن مواد عناصر بزرگ tóxicos.Mientras به همین دلیل هیچ استفاده برای تعمیر آسیب کلیه و یا بهبود عملکرد کلیه و یا استفاده و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیوی.

آیا هیچ درمان می تواند مدت زمان دیالیز کاهش می دهد؟ داروهای چینی دارای سابقه طولانی در درمان بیماری کلیه از دیدگاه ریشه. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند رگ های خونی، ضد التهاب و ضد انعقاد گسترش و ماتریکس خارج سلولی. داروهای چینی در آن می توان به دو کیسه و کار بر روی BL 23 طحالی، که دسترسی ویژه ای برای داروهای چینی فعال است پردازش شده است.

التهابی و ضد - - لخته شدن خون و کاهش چین دارای سابقه طولانی در درمان بیماری های کلیوی از ریشه پزشکی perspectiva.Micro چینی Osmotherapy نوآوری از طب سنتی چینی، که گسترش عروق خونی، ضد ماتریس extracelular.Los داروهای چینی را می توان به دو کیسه و کار در BL 23 نقاط طب سوزنی است، که یک دسترسی ویژه به چین فعال تبدیل شده است.

در یک کلام، میکرو چینی پزشکی osmoterapai دارای توابع از بین بردن استاز خون، تنظیم سیستم و کلیه آسیب و بهبود عملکرد renal.Por بنابراین، با کمک این بار درمان بیماران دیالیزی می توان کاهش داد gradualmente.Si خوش شانس شما ممکن است فرصتی برای خلاص شدن از شر دیالیز هستند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی Osmotherapy میکرو درمانهای احیایی بار دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا به طور مستقیم پزشک آنلاین ما مراجعه و یا با ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل. کام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: