نارسایی کراتینین 8.7 چگونه به درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کراتینین 8.7 چگونه به درمان

نارسایی کلیه با کراتینین 8.7 چگونه بیمار TratarlaSoy از نارسایی کلیه و شواهد اخیر نشان می دهد که سطح کراتینین من است تا به 8.7، اما من بسیاری از علائم evidentes.¿En این وضعیت، چه باید بکنم؟ چگونه می توانم آن را درمان کنیم؟

از اظهار خود را که ما می دانیم سطح کراتینین شما است تا 8.7 که به معنای بیماری خود-شده را به مرحله 5 از بیماری های کلیوی است. معمولا، یک دکتر دیالیز برای شما توصیه خواهد کرد، اما من می دانم که شما خیلی جوان هستند، بنابراین من به شما پیشنهاد دیالیز قبول، باعث هنگامی که شما آن را قبول، آن را بسیار سخت خواهد بود برای شما برای جلوگیری از دیالیز. همچنین شما می توانید خیلی از علائم بیماری کلیه ندارد. طب چینی می تواند به شما در از Esta آن کمک situation.A گفت ما می دانیم که سطح کراتینین خود را تا 8.7 بدان معنی است که این بیماری در مرحله 5 بیماری renal.Por معمولا دکتر توسعه داده است توصیه خواهد کرد دیالیز برای شما، اما من می دانم که شما خیلی جوان هستید، من به شما پیشنهاد دیالیز قبول، زیرا هنگامی که شما آن را قبول، آن را بسیار دشوار خواهد بود برای شما برای جلوگیری diálisis.También شما علائم بیماری بسیار renal.La طب چینی ندارد شما می توانید در این وضعیت کمک کند.

شما می دانید، می خواند فارماکوپه TCM کاملا 1000-2000 درباره انواع داروهای چینی، شایع acerca چند صد استفاده می شود وجود دارد. در صورت، داروهای چینی گیاهان ریشه، ساقه، برگ و ریزوم، مانند برگ Sennae (سنا برگ) را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به اجابت مزاج. coicis برخی مانند اسپرم، سیب زمینی شیرین چینی، زالزالک، و غیره آنها را می توان به عنوان مواد غذایی صورت گرفته است، همچنین آنها به عنوان دارو استفاده می شود. مانند خشک کردن زالزالک هضم کمک می کند. بنابراین، شما می توانید ببینید، اساسا داروهای چینی و طبیعی گیاه بسیار علفی.

شما می دانید، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy این نوع طب چینی، مورد استفاده در سراسر چند cientos.En صورت مشترک هستند، چینی ریشه های گیاه هستند، ساقه، ریشه و برگ، مانند برگ sennae (برگ سنا) می توانید آن استفاده می شود برای کمک به اجابت مزاج. برخی مانند مایع منی Coicis، سیب زمینی شیرین چینی، زالزالک، و غیره، می تواند به عنوان غذا مصرف، نیز به عنوان زالزالک خشک کردن مورد استفاده قرار medicamentos.Como کمک می کند تا digestión.Así که شما می توانید ببینید، در واقع داروهای گیاه چینی هستند و بسیار طبیعی است.

این درمان های گیاهی بر اساس TCM: مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy طور عمده مورد استفاده باشند، و گیاهان را از طریق خرد کردن تکنولوژی اولتراسونیک کاویتاسیون پردازش، مواد تشکیل دهنده می تواند در داخل داروها به نحو موثری از طریق پوست جذب و هدفمند در ضایعات کلیوی می رسند. با کمک ESTA درمانی، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده می تواند محافظت می شود.

این درمان ها بر اساس گیاهان بر اساس tradicioanles پزشکی بازدید کنندگان چین، مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy استفاده خارجی اصل است، و گیاهان را از طریق فن آوری اولتراسونیک کاویتاسیون خرد کردن مواد تشکیل دهنده در داروهای پردازش را می توان جذب به طور موثر از طریق پوست و رسیدن به آسیب renales.Con کمک از این درمان، آسیب بافت کلیه را می توان تعمیر و باقی مانده را می توان محافظت می شود.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید یک فرصت برای کاهش سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه، فقط در نتیجه برای جلوگیری از دیالیز است.

با کمک پزشکی laMicro چینی Osmotherapy، شما می توانید یک فرصت برای کاهش سطح بالای کراتینین و بهبود عملکرد کلیه، بنابراین برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر شما علاقه مند در درمان ESTA هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یک پیام زیر ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما با همه چیز در 24 ساعت کمک .





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: