برای بیماران در نارسایی کلیوی هستند بسیار کاربر تب consegir و نحوه درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بیماران در نارسایی کلیوی هستند بسیار کاربر تب consegir و نحوه درمان

برای بیماران در نارسایی کلیوی عبارتند از: تب TratarlaLa consegir کاربر بسیار و تب یک پدیده شایع نارسایی مزمن کلیه است، بدتر، خواهد پیشرفت این تب اول enfermedad.En سرعت بخشیدن به می تواند سبب افزایش پروتئین در ادرار، افزایش بار از کلیه ها می شود، و بر استفاده از مواد مخدر، و در نتیجه تک به تک این بیماری است.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بسیار آسان چشم پوشی مربوط؟

با توجه به محدودیت های سخت غذایی، مقادیر زیادی از پروتئین و فیبر می شود در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه از دست داده، کاهش سیستم ایمنی بدن بیمار، به طوری که بیماران به خصوص ابتلا به عفونت ها، از جمله عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی، عفونت های پوستی، عفونت های روده، دستگاه ادراری، و غیره on.When سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با این عفونت، بیمار تب دارد.

چگونه برای درمان تب در نارسایی کلیوی؟

1.Debería بهبود سیستم ایمنی بدن: برای اطمینان از تغذیه مناسب و ورزش مناسب بیماران روش básico.Para در تب با درجه پایین است، بهتر است به مواد مخدر برای جلوگیری از آسیب renal.Si شما واقعا نمی توانند تحمل کنند که نمی یک پزشک، درمان مناسب برای بیمار است کلید medicación.La درمان است.

2.Vacaciones: استراحت در بستر در هنگام بروز علائم مشهود است، هیچ علامت آشکاری وجود دارد، بلکه برای جلوگیری از کار فیزیکی؛ ادم، فشار خون بالا باید به وضوح در یک رژیم غذایی کم نمک باشد.

3.Anti - عفونت: پیشگیری و درمان عفونت، از بین بردن ضایعات آلوده، توجه به رژیم غذایی، انجام باقی مانده، همه چیز غیر بهداشتی کنار جاده خوردن، توجه به سرد، برای اطمینان از تمیز و پوست را بشویید لباس اغلب.

بخشش 4.La لازم است به توجه به استراحت برای جلوگیری از خستگی، اجتناب از منابع عفونت؛ جلوگیری از خسارت استفاده از مواد مخدر کلیه ها.

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به علت تب، به نوبه خود، تب renal.Por آسیب بنابراین، پیشگیری و درمان به موقع است necesario.Si خواهید برای پیدا کردن یک درمان موثر برای نارسایی کلیه و علائم ناشی از آن، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com به طور مستقیم ارسال و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: