دیابت با 15 کراتینین چه معنایی دارد و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت با 15 کراتینین چه معنایی دارد و چگونه آن را درمان

دیابت با 15 کراتینین به این معنی است و چگونه TratarlaDe واقع، سطح کراتینین 15 بسیار بالا است، که متعلق به مرحله بیماری کلیوی 5، مرحله پایان بیماران renal.Para بیماری با سطح بالایی از است کراتینین بدان معنی است که بسیاری از سموم در کلیه خود را وجود دارد و زندگی بیمار را در معرض خطر است، به طوری که بیماران باید به درمان به موقع.

سه نوع از سلول ها در riñón.Las سلول های سالم، سلول های آسیب دیده و سلول سلول های مرده muertas.Para وجود دارد، ما نمی توانیم کاری انجام علت که هیچ راهی regenerarlos.Así چیزی برای انجام وجود دارد این است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و محافظت از سلول های سالم است.

برای بیماران با سطح کراتینین 15، کلیه های شما به طور جدی آسیب این بدان معناست که سلول های سالم سمت چپ mucho.Asípara بیمار نیست، نکته کلیدی این است که به مصرف دارو برای درمان بیماری سلول های آسیب دیده و تعمیر.

چگونه برای درمان دیابت با کراتینین 15؟

به طور کلی، دیالیز توصیه می شود برای کاهش سطح بالایی از creatinina.Sin با این حال، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر زمانی که بیمار در نظر گرفتن سطح کراتینین متوقف می شود دوباره دوباره بالا بود .

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، می تواند برای درمان این enfermedad.Lo بیشتر استفاده می شود، می تواند عملکرد کلیوی gradualmente.Así با کمک از این درمان، بیمار بهبود دیابت با سطح کراتینین از 15 نه تنها دارای بالاترین سطح کراتینین نرمال است، اما همچنین ممکن است یک فرصت به یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز شما کمک خواهد کرد با تشکر زمان.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: