دیالیز موثر تر است به درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز موثر تر است به درمان نارسایی کلیه

دیالیز در درمان RenalComo شکست موثر است همه می دانیم دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن سم از بدن است، به طوری که آنها می توانند علائم بیماری کلیه در یک time.However کوتاه، نه از بین بردن موثر تر است.

چرا دیالیز موثر ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، نه؟

دیالیز ممکن است برخی از عملکرد کلیه مادری را، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی خسارت gloméruloes .از عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این سموم را از بدن خود می توانید نخواهد شد اخراج، خروج از بدن، از جمله سم micromolecule (مانند اوره خون و کراتینین، اسید اوریک)، متوسط ​​سم مولکول (مانند گلومرولی-C و PTH) و درشت مولکول سم (مانند هموسیستئین، RBP و BMG). اما دیالیز است micromolecule قادر به پاسخگویی به سم، می تواند مولکول سم و درشت مولکول toxina.Con سموم بسیاری در بدن بین نمی برد، از آن آسان است برای گرفتن شکست دیالیز cardiaca.La همچنین باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و بیشتر infección.Lo، قلب اثرات دیالیز، که می تواند بیمار را در معرض خطر بزرگ قرار داده است.

وجود دارد اشکال جایگزین دیالیز؟ در واقع، یک سری از طب چینی می تواند درمان جایگزین دیالیز وجود دارد.

در واقع، تعدادی از طب چینی می تواند درمان جایگزین diálisis.Con کمک از این درمان، علائم و نشانه های بیماری کلیوی می تواند احیا gradualmente.Lo تر است، این علائم را دوباره ظاهر نمی شود.

همه درمان های شناخته شده به عنوان هفت بهترین درمان اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال

ترک پیام به طور مستقیم به دکتر ما آنلاین مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: