هر درمان موثر برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 434
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر درمان موثر برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 434

هر درمان موثر برای درمان بیماری کلیه کراتینین 434Tengo یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، سطح کراتینین خود را 434 است و GFR کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه است، به دنبال درمان موثر برای درمان بیماری خود را.

جستجو یک درمان موثر، لازم است بدانید که چگونه کلیه خود را fallan.En اطلاعات آزمون، سطح کراتینین و GFR 434 کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه است. کراتینین محصول متابولیسم عضله است و به طور معمول به خارج از بدن توسط riñones.Los گلومرولی فیلتر واحد فیلتراسیون کلیه و اساسی هر کلیه شامل یک میلیون glomérulos.En شرایط عادی، این بیش از حد فیلتر گلومرول محصولات مایع و مواد زائد مانند کراتینین، اوره، و غیره sangre.Mientras بنابراین مواد مفید به عنوان پروتئین خون حفظ شود.

با این حال، به عنوان بیماری مزمن کلیه پیشرفت می کند، بسیاری از عوامل التهابی و عوامل بیماری زا مانند کمپلکسهای ایمنی در riñones.Estas سپرده مواد مضر می تواند التهاب گلومرول، فیبروز و نکروز این glomérulos.Cuando باعث گلومرول فاسد شدن، قادر به عملکرد normalmente.Por بر این اساس خواهد بود، سطح بالای سموم مانند کراتینین، اوره تجمع در cuerpo.Mientras بنابراین، بسیاری از پروتئین های نشت از طریق گلومرول، پایان دادن به در ادرار.

بنابراین، به کاهش سطح بالای کراتینین، نکته کلیدی است برای بازگرداندن گلومرول و خود mejor.Es اختلال عملکرد کلیه ها خود را می گویند، درمان موثر باید قادر به بهبود عملکرد کلیه باشد.

آیا درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی 434 کراتینین وجود دارد؟

از درمان های غربی، درمان چینی رایگان از عوارض جانبی در بدن هستند. همچنین، می تواند عملکرد کلیه با بهبود وضعیت کلی بدن را بهبود بخشد. در این راه، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از شروع دیالیز. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای بیمار با کراتینین 434.

متفاوت از غربی، درمان چین بدون عوارض جانبی در body.Besides می توانید عملکرد کلیه را بهبود برای بهبود وضعیت کلی cuerpo.De خود به این ترتیب هستند، سطح کراتینین disminuye.Usted قادر به جلوگیری از شروع diálisis.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا کراتینین سرم 434.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام به طور مستقیم زیر ترک، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: