چگونه برای درمان التهاب کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان التهاب کلیه

چگونه برای درمان التهاب RiñonesPara فرانک باشد، یک کلیه متورم معنی است که یک التهاب کلیه که می تواند یک شکست جدی کلیوی نشان می دهد، بنابراین شما باید مراحل را برای درمان آن وجود دارد.

شما می دانید کلیه ها نقش مهمی در سیستم urinario.Los کلیه همچنین مسئول باز جذب گلوکز، آب، اسیدهای آمینه، موادی که برای cuerpo.Así ضروری است که یک بار اشتباه می رود، بسیاری از توابع خواهد شد تحت تاثیر قرار می بازی، به طوری ما باید با توجه به کلیه پرداخت.

چگونه برای درمان التهاب کلیه؟

بهترین راه برای درمان التهاب کلیه است برای شناسایی علت التهاب و پس از آن ارائه درمان برای مدیریت و کنترل عوارض که توسط hinchazón.Entre باعث که عبارتند از:

کنترل فشار خون با داروهای مدل با استفاده از آنژیوتانسین فشار به طور کلی کم - مهار کننده های ACE II و یا مسدود کننده receptores.Lower سطح کلسترول با استفاده از داروهای استاتین.

کاهش کلسترول با داروهای estatinas.Since کلیه قابل اعتماد برای انجام عملکرد STI بسیار خوب نیست، پیشگیری از کم خونی است با استفاده از مکمل اریتروپویتین هورمون برای القاء تولید سلول های قرمز خون انجام می شود.

از آنجا که کلیه ها قادر به خوبی عمل نمی کند، پیشگیری از کم خونی با استفاده از مکمل هورمون اریتروپویتین به القاء تولید سلول های قرمز خون ساخته شده است.

از آنجا که کاهش ادرار وجود دارد، احتباس مایعات بسیار امکان پذیر است و در موارد پیشرفته ترین، مایع باقی می ماند در اندام inferiores.Los دیورتیک داروهای مهم به انتشار آب اضافی از بدن می باشد.

کلسیم و ویتامین D تجویز می شوند برای جلوگیری از تضعیف استخوان.

کاهش مصرف پروتئین، زیرا یک رژیم غذایی غنی از پروتئین دارند زباله که در نهایت از طریق کلیه ها به limpieza.Así که کلیه بیش از حد است عبور می کند، رژیم غذایی کم پروتئین ضروری است.

اگر شما هنوز هم سوال و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان التهاب کلیه، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: