بیماری های کلیه چگونه برای درمان انقباض کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه چگونه برای درمان انقباض کلیه

بیماری کلیوی در کلیه بیماری های کلیوی انقباض چگونه TratarlaSoy و سطح کراتینین من به 3،2.Además که، برخی از پروتئین و خون در ادرار وجود دارد، و دکتر به من گفت که کلیه ام را آغاز کرده است به کاهش است. می تواند شما را به من بگویید چه باید بکنم؟

اول، ما یک داروی کمکی برای کمک به کراتینین سرم سم زدایی کمتر و دیگر سم زدایی toxinas.Incluye مصرف دارو دهان و دندان استفاده کنید، طب چینی و حمام درمانی chinas.Enema انما گیاهی می تواند کمک به از بین بردن سموم دستگاه گوارش و درمان با حمام گیاه می تواند سطح کراتینین سرم را کاهش می دهد در سراسر بدن، گردش خون و عرق را بهبود بخشد.

دوم، شما باید پروتئین و خون در la.Este به معنی بیماری خود را هنوز تحت inflamación.Para این مشکل، ما می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای ضد استفاده - التهاب و ضد - انعقاد برای کنترل واکنش ایمنی در کلیه و جلوگیری از نشت پروتئین و خون در orina.De این ترتیب، ما می تواند پیشرفت بیماری را متوقف و بهبود بهبود عملکرد renal.Oral گرفتن طب چینی برای تقویت سالم داده شود.

سوم، کلیه خود را encogido.Tenemos برای جلوگیری از گلومرول متصلب تر، ترویج بهبود گلومرول و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده برای درمان جامع.

درمان طب چینی، ما می توانیم یک محیط داخلی تمیز برای رشد سلول های بنیادی است.

برای یک بیمار دیگر است علائم و درمان مختلف نیز باید diferentes.Si است شما می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید مشخصات خود را به طور مستقیم ارسال enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام، ما به شما کمک می کند با همه چیز امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: