آیا امیدی به بهبود عملکرد کلیه خود را برای مزمن کلیه Pcientes شکست وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا امیدی به بهبود عملکرد کلیه خود را برای مزمن کلیه Pcientes شکست وجود دارد

آیا هیچ امیدی به بهبود عملکرد کلیه خود را برای نارسایی کلیه Pcientes CrónicaMi نسبی بیماری های کلیوی، و دکتر به ما گفت که آن را به مرحله نهایی بیماری کلیه است، اما هنوز هم به عنوان ادرار nosotros.¿Quiere می دانم این است برخی از امید برای وجود دارد او برای بهبود عملکرد کلیه خود را؟ شما می خواهید یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

آیا امیدی برای او برای بهبود عملکرد کلیه او وجود دارد؟

شما می دانید، بیماری کلیوی مرحله نهایی نیز به عنوان شناخته شده اورمی، دشوار است به curado.Pero امیدوارم که شما بیش از حد نگران نباشید چرا که هنوز هم امیدی برای او برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

1.Sabes علت ریشه ای بیماری کلیوی کمبود خون و اکسیژن در توضیحات سلول renales.Desde است، اما در مرحله نهایی از renal.Pero حجم کافی ادرار شده خوب است، به این معنی که بسیاری از خون و اکسیژن می توانید از طریق سلول های خود riñon.Hay بالقوه برای او به بهبود کلیه cells.2 آسیب دیده خود را. برای گزارش خود ،، اگر چه سم زیادی را در بدن او، اما اساسا الکترولیت او معمول است. علاوه بر این، در حال حاضر به جز تورم در پاها، من می کند دیگر ناراحتی جدی مانند استفراغ، نارسایی قلبی، مشکل نفس ندارد. نسبتا صحبت کردن، به عنوان بیمار نارسایی کلیه، وضعیت خود است خیلی بد نیست برای دریافت درمان.

2. برای اطلاع شما، اگر چه سم زیادی را در بدن خود را، اما اساسا normal.Además الکترولیت است، در حال حاضر، به جز تورم در پاها، بدون شکایت جدی دیگر مانند استفراغ، نارسایی قلبی، مشکل نفس .Relativamente مذاکرات در مورد چگونگی بیمار نارسایی کلیه D، وضعیت خود است خیلی بد نیست به tratamiento.3.he فقط 35 سال سن دارد و هنوز هم دیالیز، بدون سابقه بیماری های دیگر را ندارد. در مقایسه با بیمار قدیمی است، ارگانیسم خوبی برای بازیابی وجود دارد.

3.The به تنها 35 سال و در عین حال دیالیز را ندارد، هیچ سابقه دیگر enfermedad.Comparación با بیماران بخار بد بو سن، یک بدن خوب بازیابی وجود دارد.

فقط به عنوان یک دکتر توصیه می کنم در نظر گرفتن روش های درمانی جایگزین مناسب، به طوری که او می تواند بهبود یافته عملکرد کلیه قبل و پس از آن شما می توانید یک فرصت برای زندگی بهتر است بدون diálisis.If می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را و یا می خواهید بدانید که چه چیزی را دریافت کنید درمان ESRD می توانید کمک به جلوگیری از بیمار به دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را و یا می خواهند بدانند که درمان می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما، ما سعی خواهد کرد برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: