مرحله 4 بیماری کلیه با سطح کراتینین بالا ایمنی پایین و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 4 بیماری کلیه با سطح کراتینین بالا ایمنی پایین و چگونه آن را درمان

مرحله 4 بیماری کلیه با سطح کراتینین بالا و ایمنی پایین چگونه TratarlaComo همه می دانیم، سطح بالای کراتینین یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است. پس چگونه برای درمان سطح کراتینین بالا و ایمنی پایین در بیماری مزمن کلیه؟ امروز من یک داستان از بیمارستان ما در این مورد به اشتراک گذاری، امیدوار است که شما می توانید در برخی از راه کمک کند.

روی، مرد، 37، یک بیماری کلیوی مرحله 4 مزمن از هند، که به بیمارستان ما پذیرفته شد باعث می شود یک días.Según توضیحات خود را بسیار آسان است به سرد است، اما هیچ علامت آشکاری وجود دارد، به جز 3-4 گاهی اوقات ادرار هر noche.Así او هرگز فکر نمی کردم که به بیماری های کلیوی است برای رفتن به hospital.Así که برای تشخیص و درمان بیماری خود، به بیمارستان ما آمد (هیچ روش های درمانی موثر برای درمان بیماری خود را از ریشه آن وجود دارد ).

قبل از پذیرش درمان منظم ما، سطح کراتینین که از بالای 5.2 است، و او از فشار خون بالا رنج می برد برای tiempo.Debido طولانی به کاهش کارکرد کلیه، ادرار incoloro.De است با توجه به شرایط خود، کارشناسان ما انجام یک برنامه درمانی برای او - حمام پا میکرو چینی osmotrapia و پزشکی china.Después سه روز، همه چیز بهتر بود، ادرار تیره است، چهره روشن است و خلق و خوی خود را نیز mejor.Lo شد که خداحافظی در واقع، او گفته است به frio.Hasta در حال حاضر حدود 20 روز از شروع درمان، بلکه نیاز به درمان برای یک دوره، ولی به نظر میرسد یک فرد normal.Esperamos می توانید به زندگی عادی در آینده نزدیک بازگشت.

به طور کلی مرحله 4 از نارسایی کلیه صحبت کردن، آن را بسیار دشوار است برای درمان است، اما می تواند به خوبی کنترل شده و پیشرفت می تواند متوقف یا معکوس با کمک یک adecuado.Esperamos درمان همه افراد مبتلا به این وضعیت می تواند زندگی از calidad.Si شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارید، به این پیام به طور مستقیم به ما و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: