شما باید 8 لیوان آب بنوشید اگر GFR 63 است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما باید 8 لیوان آب بنوشید اگر GFR 63 است

شما بایشما باید 8 لیوان آب بنوشید اگر GFR 63 استد 8 لیوان آب بنوشید اگر GFR است 63¿Debería نوشیدن 8 لیوان آب اگر GFR 63 است؟ در واقع، بیماران مبتلا به GFR 63، باید مصرف آب به شدت کنترل، که می تواند کمک به آنها برای زندگی mejor.Así برای کسانی که از بیماران می تواند به اندازه نوشیدن آب باید بار بر روی کلیه را کاهش دهد.

شناخته شده به حفظ تعادل مایعات در بدن یکی از توابع اصلی کلیه ها برای بیماران مبتلا به GFR 63، کلیه ها نمی توانند به اندازه کافی کار، پس از آن کمتر قادر به حفظ سطح مایع equilibrado.Así، در آب اضافی در بدن در بدن، که باعث فشار خون بالا تجمع می یابد و در نهایت ممکن است به بیماری cardiaca.Si محتوای آب بدن به سطح بسیار بالایی می رسد کمک، که می تواند بدن به متورم - شروع در مچ پا، به دلیل گرانش و گسترش cuerpo.Si درمان نشده، بیش از حد حل و فصل مایع در ریه ها به سمت چپ، باعث یک بیماری بالقوه کشنده به نام ادم ریوی.

چه مقدار آب باید مصرف کنم؟

توصیه روزانه مایعات برای هر بیمار متفاوت توسط uno.Generalmente بیمار تولید ادرار بیشتر است، بیشتر مایع می توانید beber.Así نوشیدن برخی آب با توجه به خود condición.La بهترین راه خود را به دکتر خود بپرسید که بهترین توصیه برای شما می دهد.

بدون نیاز هر روز به نوشیدن هشت لیوان آب به سالم ماندن، به خصوص با مرحله نهایی بیماری کلیه، باید از مصرف آب نظارت بر estrictamente.If شما هر گونه کمک نیاز دارید و یا سوال دیگری در مورد بیماری های کلیوی، انجام مردد به تماس آنلاین ما پزشک یا پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر شما نیاز به کمک یا سوال دیگری در مورد بیماری های کلیوی، جرات به دکتر ما در خط تماس بگیرید و یا پیام به ما، ما سعی خواهیم کرد برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: