شما ممکن است کنترل بیماری با سطح کراتینین 3.3 کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما ممکن است کنترل بیماری با سطح کراتینین 3.3 کلیوی

شما ممکن است کنترل بیماری با سطح کراتینین 3.3De واقع کلیوی، بیماری های کلیوی، به ویژه مرحله پیشرفته بیماری را دشوار است به درمان، اما withthe درمان مناسب و به موقع controladao نیز می تواند به من.

آیا ممکن است برای کنترل این بیماری با سطح کراتینین کلیه 3.3

آن را به خوبی شناخته شده است که تجربه مزمن بیماری کلیوی یک مدت طولانی به در فینال قرار می گیرند، در حالی که بیمار می تواند درمان به موقع که ممکن است، بنابراین شما می توانید بیماری خود را در مراحل اولیه برای یک مدت طولانی نظارت داشته باشند.

در درمانگاه، سطح کراتینین 3.3 مرحله سوم بیماری های کلیوی است، که یک vital.Para مرحله افرادی که در این مرحله هنوز هم نصف به احتمال زیاد به معکوس بیماری خود، به عنوان controlarlo.Así ذکر است بیمار به بیماری کلیوی باید این فرصت را و خود را به فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

چه درمان برای نظارت بر بیماری کلیوی مفید هستند؟

آنتی بیوتیک ها، هورمون ها و دیالیز (مورد استفاده در بیماری پیشرفته کلیه مرحله) همه آنها برای کنترل بیماری کلیه، که می تواند پیشرفت بیماری کلیه یک بار کنترل renal.Pero کاهش مفید هستند ضرر و زیان، درمان ذکر شده در بالا می تواند هر چیزی در مورد آن انجام دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری طب سنتی چینی است، آن را با مواد مخدر occidentales.Por آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و محافظت در برابر آسیب بیشتر متفاوت است، می تواند بیماری را جلوگیری از اندازه کافی خوش شانس خواهد peor.Si're، شما ممکن است یک دارند این فرصت را به عقب به این بیماری.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com پایین ارسال و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: