هر احتمال بازیابی پارانشیم کلیه در بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر احتمال بازیابی پارانشیم کلیه در بیماری کلیوی

هر گونه فرصت از دوره نقاهت بیماری پارانشیم کلیه در RenalLa تحقیقات اخیر نشان می دهد که برای بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه، هنوز هم یک شانس برای بازیابی از بیماری خود داشته باشند، اما احتمالات را برای هر فرد متفاوت است.

شانس بازیابی پارانشیم کلیه چیست؟

به طور کلی، بیماران مبتلا به اختلال خفیف کلیوی، بیش از 80٪ احتمال دوره نقاهت بعد از بیماری خود، برای بیماران مبتلا به اختلال متوسط ​​کلیوی بیش از نصف به احتمال زیاد برای بهبود یافتن از بیماری خود، برای بیماران مبتلا به آسیب می باشد کلیه شدید، کمتر از یک شانس 10٪ برای بهبود یافتن از بیماری خود، اما شما هنوز هم می توانید لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی با کمک از درمان مناسب است.

چه درمانی می تواند بیمار را به بهبودی از بیماری خود کمک کند؟

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب گیاهی چینی سنتی ثابت شده است به یکی از موثرترین درمان در درمان بیماری های کلیوی، می تواند کمک به بهبود کاهش در عملکرد کلیه و محافظت از بافت کلیه آسیب های باقی مانده است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟

این نوع از درمان می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، ادم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات cardiacos.Lo مهمتر از آن، می توانید آسیب دیده را ترمیم کلیه به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه کمک می کند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می خواهد خود و یا بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام، ما سعی کنید برای کمک با تشکر از وقت شما!





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: