آنچه شما باید درباره کراتینین Enfemredad مزمن کلیه بدانید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنچه شما باید درباره کراتینین Enfemredad مزمن کلیه بدانید

آنچه شما باید بدانید درباره کراتینین کلیه Enfemredad Crónica¿Qué شما باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانید؟ در واقع، حتی افراد سالم سطوح مختلف کراتینین به دلایل بسیاری، به دلیل عوامل بسیاری می توانید آن را تحت تاثیر قرار دهد.

حدود 0.6-1.2 میلی گرم در هر دسی لیتر (DL) در مردان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان بزرگسال چه سطح طبیعی کراتینین است؟ سطح طبیعی کراتینین در خون می باشد.

سطح طبیعی کراتینین در خون در حدود 0.6-1.2 میلی گرم در هر دسی لیتر (DL) در مردان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان جوان یا وسط adultas.Muscular بزرگسالان -aged مه آیا کراتینین خون خود را بیش از حد برای مردم به طور کلی. افراد مسن، از سوی دیگر، در ممکن است کراتینین خون خود را کمتر از معمول. سطوح طبیعی از نوزادان حدود 0.2 یا بیشتر، با توجه به توسعه عضلانی خود را. در افراد مبتلا به سوء تغذیه، از دست دادن severeweight، و بیماری طولانی مدت، توده عضلانی تمایل به کاهش در طول زمان و، بنابراین، ممکن است سطح کراتینین آنها کمتر از سن آنها انتظار می رود.

بسیاری از بزرگسالان جوان یا میانسال ممکن است کراتینین در خون خود از هنجار برای جمعیت در general.Las دارند افراد مسن، از سوی دیگر، ممکن است کراتینین کمتر در norma.Los خون کودکان خود دارند که سطوح طبیعی از مورد 0.2 یا بیشتر، بسته به توسعه خود muscular.En مردم با سوء تغذیه، از دست دادن severeweight، و بیماری های طولانی مدت، توده عضلانی تمایل به کاهش در طول زمان و در نتیجه سطح کراتینین ممکن است کمتر از انتظار می رود برای سن خود.

سطح کراتینین چه عواملی تاثیر می گذارد؟ از بالا ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و جنبش ممکن است سطح کراتینین تاثیر می گذارد. که به جز غذاها و داروهایی که مردم را تحت تاثیر قرار همچنین آن. علاوه بر این، بیماری: مانند سرما، عفونت و بیماری های کلیوی نیز سطح کراتینین تاثیر می گذارد.

از موارد فوق، ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و جنبش ممکن است سطح creatinina.Excepto تاثیر می گذارد که غذاها و داروها که مردم را بیش از حد afectara.Además، بیماری مانند سرماخوردگی، عفونت و بیماری های کلیوی آن سطح کراتینین نیز تاثیر می گذارد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟ همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین افزایش دهد، بنابراین هنگامی که شما را اندازه گیری آن را کاهش، شما باید بدانید علل آن برای اولین بار از اساسی. اما نکته کلیدی این است که برای درمان بیماری های کلیوی از علل آن. هنگامی که آن را درمان می آید، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما بسیار کمک کند. با کمک ESTA درمان، سطح کراتینین بالا را می توان کاهش که عملکرد کلیه بهبود یافته است.

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل هستند که می تواند سطح کراتینین را افزایش می دهد، تا زمانی که شما مراحل را برای کاهش آن، شما باید مطمئن شوید که باعث subyacentes.Pero نکته کلیدی آن است که به درمان بیماری های کلیوی از علل آن. هنگامی که آن را درمان می آید، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک mucho.Con کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا ممکن است به عنوان عملکرد کلیه mejorado.If سوال دیگری در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام به ترک کاهش ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر سوال دیگری در درمان بیماری کلیه، شما می توانید یک پیام را به ما، شما می توانید ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، سعی کنید برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: