بیماری کلیوی با 5.2 کراتینین ممکن است به عقب
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی با 5.2 کراتینین ممکن است به عقب

بیماری کلیوی با 5.2 کراتینین ممکن است به Revertirla¿Si کراتینین 5.2 در بیماری های کلیوی است، ممکن است آن را معکوس؟ در واقع، پس از سطح کراتینین به 5.2 آن را دشوار برای به سطح طبیعی کاهش است، اما می توان تا حدی با کمک درمان مناسب کاهش می یابد.

چرا دشوار است برای کاهش کراتینین 5.2 به حالت عادی؟

در درمانگاه، کراتینین 5.2 است در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه دچار آسیب شده اند. می دانم که سطح بالای کراتینین توسط کلیه ها آسیب دیده ایجاد می شود، به طوری که تنها کلیه سطح کراتینین بالا را می توان کاهش تعمیر.

در فاز 4 کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، به این معنی که بسیاری از بافت کلیه آسیب دیده اند، برخی از آنها حتی نکروز است که نمی تواند reparado.Así شود که سطح بالای کراتینین مشکل است از دانلود شود است به حالت عادی.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

اگر چه کراتینین 5.2 سخت به عقب است، اما می توان آن را به برخی از درجه با درمان مناسب کاهش می یابد.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از داروهای سنتی چینی گیاهی می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک کند.

این مولکولها می توانید استاز خون طب چینی و سموم در رگ های خونی به تدریج با گردش برطرف کردن و می تواند (کم اکسیژن) انتقال میکرو circulación.En فقدان اکسیژن در حال حاضر به کل بدن کلیه normalidad.El کامل است طب چینی برای حفظ عملکرد بدن مولکول عادی از طریق گردش خون و سطح کراتینین بالا کاهش می یابد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک پیام را ترک یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V دکتر آنلاین ما میتوانیم به شما کمک همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: