بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.8 که درمان باید در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.8 که درمان باید در حال حاضر

بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.8 که درمان یک بیمار باید بیماری کلیوی ahoraSoy را، آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من 2.8 است، اما هیچ علائم دیگر obvio.¿Quiero می دانم که من باید در حال حاضر درمان را؟

سلام آقا، شما می دانید، کراتینین خود را فقط در حال حاضر است بیماری کلیوی مرحله 3 او، بیماری کلیوی مرحله اساسی است که بوده است. در این مرحله، شما هیچ کدام از نشانه های ناراحتی فیزیکی ندارد، در حالی که پشت خود را لطمه می زند، ممکن است خستگی یا ضعف های گاه به گاه است. پیشرفت این بیماری بسیار کند است در اوایل، بنابراین شما احتمالا به هیچ حس ندارد، اما با یک زمان طولانی است، یک بمب در بدن شما را به منفجر شدن در هر لحظه چرا که کلیه خود را یک بار در حال حاضر آسیب دیده بود وجود دارد جدی گرفتن سرد یا عفونت، این بیماری به سرعت به مرحله (مرحله نارسایی کلیوی: دیالیز) پیشرفت خواهد کرد. شما می توانید این مورد را به عنوان یک شکاف در دیوار ظاهر شد، با وجود آن که هنوز هم در دسترس است، اما اگر نرم افزار تعمیر نیست، می تواند در هر زمان سقوط.

بنابراین پیشنهاد می کنم یک راه برای درمان بیماری خود، به دلیل این بیماری هنوز در دوره اولیه و کلیه بافت های آسیب دیده به طور کامل نیست، بنابراین آن را آسان تر برای درمان است و هزینه بسیار alto.Mientras ندارد اگر تنها بدون درمان بدتر مناسب، اما مقدار زیادی از پول است، اما می توان آن را درمان می شود.

بهترین درمان برای درمان بیماری کلیه چیست؟

در واقع، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از نوآوری طب سنتی چینی است، بیماری کلیوی می تواند با خیال راحت و کارآمد درمان می شود. با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به بیماری کلیوی سطح کراتینین 2.8، شما می توانید شانس خود را برای بازگشت به زندگی عادی، حداقل، می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک پیام را به enfermedad-renal@hotmail.com را ترک کنند، ما سعی می کنیم برای کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: