FSGS: دیالیز خارج از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک گرفتن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS: دیالیز خارج از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک گرفتن

FSGS: من ترک دیالیز با میکرو چینی پزشکی osmoterapiaSoy یک بیمار از FSGS راهنما، من رنج می برم FSGS 13 سال، در حال حاضر من سطح کراتینین 6 در دیالیز، من می دانم که با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، اگر من می توانم در دیالیز رفت؟

سلام آقا، من متاسفم برای بیماری خود هستم، ما بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه در چین، ما تمایل از 25 سال تجربه در درمان بیماری های کلیوی آن را شامل درمان FSGS.Estoy بسیار خوشحال به کمک.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان در بیمارستان ما است. این است که توسط کلیه کارشناسان ما برای بیش از بیست سال مطالعه و تمرین clínicas.Como توسعه نوآورانه از طب سنتی چینی را اختراع کرد، آن را یک برنامه خارجی از طب طبیعی بدون عوارض جانبی است.

برای بیماران تنها با شروع دیالیز برای یک مدت طولانی و یا حتی خروجی ادرار نیست، امید زیادی برای کاهش تکرار دیالیز و یا حتی خلاص شدن از شر این درمان.

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از سراسر جهان که به دست آورده اند اثرات درمانی رضایت بخش توسط طب میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد. علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد عروسی موفق؟ لطفا یک پیام در زیر را ترک کنند. ما بسیار خوشحالیم که برای به اشتراک گذاشتن داستان های الهام بخش برای بهبود بهتر خود را. مراقبت لطفا!

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان که اثر خوب به کمک میکرو چینی پزشکی Osmotherapy اگر شما علاقه مند در درمان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دست یافته اند وجود دارد، شما می توانید E-lectronic ارسال tambein به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا شما می توانید پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: