اگر پیوند کلیه نیاز به یکی دیگر از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر پیوند کلیه نیاز به یکی دیگر از

اگر پیوند کلیه مطلع ADDENDUM نیاز پیوند کلیه، من نیاز به دیگری؟ به طور کلی، هر کس می تواند از پیوند در vida.Sin ما را انجام 3 بار اما زندگی کلیه جدید پیوند کوتاه تر از گذشته خواهد بود.

برای مثال، اگر اولین بار من یک بیمار پیوند شد 10.5 años.Cada است واکنش رد. اگر شما یک پیوند دوم، کلیه جدید می تواند به صدمه 5 años.Por به همین دلیل، اگر شما یک پیوند سوم، است که آخرین بار، کلیه جدید در 2.5 سال آسیب دیده بود.

اگرچه دکتر برخی از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند، ادرار آور تجویز، کاهش می دهد inflamación.Estos داروهای خوبی برای بیماری خود هستند، اما آنها برای بیماری خود را به دور از کافی است.

چگونه یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه.

اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود، در صورت لزوم، می توانید به دنبال کمک از دکتر یا متخصص تغذیه خود را.

شما باید یک رویکرد سیستماتیک است که حتی طب چینی (برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده) و طب غربی را (برای تسکین علائم در یک دوره کوتاه از زمان). با کمک از کسانی که درمان و رژیم غذایی مناسب به شما خواهد شد برای به دست آوردن شانس خود را برای محافظت از نارسایی کلیه دوباره، فقط در نتیجه به جلوگیری از پیوند.

با کمک از این درمان ها و یک شانس برای حفاظت از نارسایی کلیه جدید خود را، به طوری که برای جلوگیری از پیوند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پیوند کلیه دوست یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به طور مستقیم پیام را ترک، دکتر ناز ما کمک خواهد کرد که بسیار به شما در به 24 ساعت.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: