اجتناب از بیمار به دیالیز با مرحله 4
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اجتناب از بیمار به دیالیز با مرحله 4

اجتناب از بیمار به دیالیز با مرحله 4Although تقریبا همه تند با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه رنج می برد طیف وسیعی از نشانه ها و عوارض، بسیاری از آنها هنوز هم می تواند با کلیه خود زندگی می کنند و همچنین به عنوان بیمار دیالیز جلوگیری از با مرحله 4؟

در سال های اخیر، فن آوری پزشکی مدرن پیشرفت های بزرگی در درمان این بیماری مرحله .Kidney 4 بیماری مزمن کلیه ساخته شده است در مرحله نهایی است که می تواند به طور موثر معکوس، یعنی، اگر بیماران دریافت طرح درمان مناسب، می تواند نارسایی کلیه در دیالیز و مرحله نهایی جلوگیری از موفقیت.

طرح درمان به طور کلی نه تنها شامل درمان های پزشکی، بلکه برنامه رژیم غذایی مناسب و شیوه زندگی científica.Siga هدایت پزشکان، بنابراین شما می تواند تفاوت بزرگی را در حالت بیماری خود را پیدا کنید.

1.erigüe چه به غذا خوردن و یا اجتناب از: همانطور که توسط متخصصین تغذیه معرفی شده است، برخی از مواد غذایی می توانید بار بر روی کلیه را کاهش می دهد، در حالی که برخی از مواد غذایی دیگر می تواند کلیه مالیات به عنوان مثال mucho.Por، غذاهای پر سدیم و فسفر بالا در می تواند باعث برخی از مشکلات مانند فشار خون بالا، احتباس مایعات، خارش پوست، و غیره fácilmente.Por مقابل، فلفل قرمز، کلم، زغال اخته، توت می تواند کمک به محافظت از بافت کلیه کار باقی مانده است.

2. .Deje سبک زندگی ناسالم و حفظ شیوه زندگی سالم: اگر به نوشیدن و سیگار کشیدن استفاده می شود، ترک بلافاصله. علاوه بر این، علاوه بر این از ورزش را به زندگی روزانه خود را.

3. .Reparación سلول های آسیب دیده کلیه: در اینجا، بیماران می توانند برخی از چینی که متعلق به دارو تعمیر امتحان کنید. سلول های بیشتر کلیه بازیابی به کار، بهتر است به سلامت شما.

بنابراین همه غذاهای سالم و درمان های پیشرفته، من فکر می کنم شما می توانید سلامت خوب در یک زمان کوتاه، همچنین اگر شما مشکل بیماری های کلیوی، شما می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل ارسال و یا شما می توانید ترک پیام به ما، و دکتر آنلاین ما می تواند کمک زیادی را با همه چیز ممکن است ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: