بیماری کلیوی با کراتینین 1.7 و 11.5 Hemoglobia چه کار باید کرد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی با کراتینین 1.7 و 11.5 Hemoglobia چه کار باید کرد

بیماری کلیوی با کراتینین 1.7 و 11.5 Hemoglobia HacerTengo آنچه که باید یک بیمار و او کراتینین بیماری های کلیوی 1.7 و هموگلوبین 11.5 چه کاری انجام دهید؟

سطح خود را از اوره و کراتینین بالا نشان دهنده بالا 1.7 هیچ سموم قرار دارد در داخل بدن و بیش از 60-70٪ از نفرون شده dañados.Tu 11.5 سطح هموگلوبین متوسط ​​را نشان می دهد کم خونی، این عارضه به طور معمول از است renal.Sin ناکافی اما در حال حاضر سطح الکترولیت خود را هنوز هم در محدوده طبیعی هستند، که به معنی توبول های کلیه خود را طیف seriamente.En آسیب دیده است، آسیب در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است.

این مرحله است که یک گام بسیار crítica.Con زمان برای تمیز کردن سموم درونی خود را (کراتینین، اوره، و غیره)، مرمت و بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، شرط می تواند معکوس شود، و به دور از درمان دیالیز اقامت futuro.Sin و پیوند در درمان به موقع و موثر، شرط است که در یک بسیار دشوار به معکوس تشدید سرعت سریع می باشد.

بنابراین در حال حاضر نکته کلیدی برای شما برای پیدا کردن درمان مناسب و در نظر گرفتن oportuna.Besides که هم باید به شما یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، شما می دانید رژیم غذایی به جا مفید برای افزایش اثر درمانی اما یک ممکن است بد کاهش آن.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود، شما می دانید یک رژیم غذایی را برای حمله به افزایش اثر شفا، اما یک بد می تواند باعث کاهش مفید است.

به یاد داشته باشید به نگه داشتن یک روحیه ی خوب، که همچنین دارای یک اثر بزرگ در salud.Si خود را برای یک برنامه درمانی دقیق و یا هر گونه کمک نیاز دیگر در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پست الکترونیکی به @ -renal بیماری ارسال hotmail.com یا شما می توانید یک پیام به طور مستقیم به ما ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: