دریافت پایین از سطح 19.1 کراتینین تا 6.3
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دریافت پایین از سطح 19.1 کراتینین تا 6.3

دریافت پایین از 19.1 تا سطح کراتینین 6.3Cómo پایین از سطح 19.1 کراتینین به 6.3؟ من یک بیمار از بیماری های کلیوی هستم و در حال حاضر من 32، کراتینین من 19.1، سه روز بعد شواهد نشان داد کراتینین 6.3، ممکن است ممکن است که آنها ساخته شده است یک اشتباه در مشت خود را؟ چگونه می توان سطح کراتینین پایین بسیار در سه روز؟

پروردگار عزیز، من امیدوارم که شما روز خوبی داشته باشید.

کراتینین خود را به سرعت در حال سقوط، 6.3-19.1 در سه روز، پزشکان ممکن است در اینجا یک اشتباه است.

با این حال، وجود خواهد داشت یکی دیگر از علت احتمالی این است که بیماری خود را یک نوع بیماری حاد کلیه است. چه موقع عفونت بهتر از قبل، من فکر می کنم کراتینین کاهش می یابد.

اما مهم نیست، التهاب آسیب دیده کلیه خود را، بنابراین شما باید درمان موثر برای بیماری خود را برای جلوگیری transplante.Por دیالیز حتی در حال حاضر قبول، شما بسیار جوان هستند و باید مشکل بسیار رنج می برند نیست.

شما می دانید که طب چینی ثابت کرده است که در بهبود گردش خون به کلیه بسیار موثر و محافظت از داخل عملکرد کلیه، پس از آن می تواند یک درمان خوب برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. با کمک طب چینی، شما می توانید عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود و در نتیجه به یک زندگی با کیفیت.

اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com به طور مستقیم ارسال و یا ترک پیام، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: