چینی داروهای سنتی چینی بر اساس گیاهان برای درمان کراتینین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چینی داروهای سنتی چینی بر اساس گیاهان برای درمان کراتینین

چینی داروهای سنتی چینی بر اساس گیاهان برای درمان CreatininaCreemos که بیماران با کراتینین 2.6 چیزی که می خواهند برای انجام بسیاری است به کاهش سطح کراتینین. در اینجا ما گیاهان دارویی چینی برای کراتینین 2.6 در چین معرفی کند.

کراتینین کراتینین 2.6 برابر 229.84 umol / L، به این معنی این وضعیت به مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی رشد و نمو. 2.6 سطح کراتینین بیش از کراتینین نرمال، به این معنی که شدید و بیش از نیمی از عملکرد کلیه های آسیب کلیه از دست داده است. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید مطمئن شوید که سطح کراتینین خواهد از نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است به بیشتر افزایش می دهد (در اینجا ما تاثیر رژیم غذایی در سطح کراتینین را دور بیندازید). در این زمان، سطح کراتینین نیاز به کاهش سرعت توسعه این بیماری است.

حالا که آسیب کلیه و اختلال در عملکرد کلیه شود کراتینین بالا، ما باید آسیب تعمیر به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه شروع می شود. به زبان چینی بالینی، گیاهان چینی استفاده می شود به آن را. چین شده است با استفاده از طب گیاهی چینی برای درمان بیماری های مختلف بیش از هزاران سال. داروهای گیاهی چینی رایگان از مواد شیمیایی هستند و حاوی مواد تشکیل دهنده طبیعی بدون ایجاد عوارض جانبی. آنها بهترین محصولات برای مراقبت کلیه و مفید برای کاهش به پایین افزایش سطح اوره و کراتینین می باشد.

گیاهان دارویی چینی است که می تواند گردش خون ترویج، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه آسیب دیده خواهد شد برای درمان بیماری کلیه انتخاب شده است. این ویژگی چیزی است که طب غربی نمی تواند. با این حال، داروهای گیاهی چینی به همکاری با داروهای غربی. چینی تمرکز طب گیاهی در صرفه جویی در کلیه خود را، شاید اثر درمان است کمی آهسته، طول می کشد زمان برای تغذیه کلیه ها. تا زمانی که کلیه ها برای دریافت سالم، آنها می توانند کار به طور معمول دوباره، و سپس سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. اگر شما با طب گیاهی چینی در چین آشنا نیست یا برخی از سوالات پیگیری، ما را خوشحال و برای کمک به مقابله با سردرگمی خود هستند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در داروهای گیاهی چینی، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید پیام مستقیم ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: