چینی سنتی Hiberbas به درمان PKD و GFR
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چینی سنتی Hiberbas به درمان PKD و GFR

چینی سنتی Hiberbas به درمان PKD PKD و GFRSi خوبی کنترل شده نیست، بیماران سطح کراتینین آنها بالاتر و بالاتر و سطح GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) بیشتر و بیشتر، آنچه می تواند به شما از دست دادن تدریجی به عملکرد کلیه. اگر سطح GFR کاهش به 30، چه می گیاهان چینی کمک به بیماران PKD؟

همانطور که برای بیماران مبتلا به PKD با GFR 30، شرایط خود را در حال حاضر توسعه فاز اواخر مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. به طوری که بدان معنی است که اگر درمان نشود، وضعیت توسعه در اوایل مرحله 4 بیماری مزمن کلیه بدان معنی است که بیماران به دیالیز نیاز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. اگر گیاهان چینی می تواند بیماران مبتلا به PKD TFG کمک 30 جلوگیری از 4 مرحله CKD و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معکوس؟

خوب، آن بستگی دارد که آیا گیاهان چینی می تواند مقابله با این دلیل است که باعث از دست رفتن عملکرد کلیه کمک می کند. همانطور که همه ما می دانیم، PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ارثی است که با بسیاری از کیست در کلیه رشد می کنند. با افزایش سن، کیست ها می تواند بزرگتر و بزرگتر می شوند، آنها تا حد معینی رشد می کنند، آنها را از بافت های اطراف کلیه، که به تدریج می تواند باعث کلیه به ایسکمیک و anoxic ستم کند. در حال حاضر آن را دشوار است برای ما می دانیم که بهبود وضعیت کلیه هیپوکسیک ایسکمیک و کاهش کیست درمان چیزی واقعی برای PKD قادر به درمان است.

از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و از بین بردن استاز خون، گیاهان چینی می تواند کمک به بیماران مبتلا به PKD بهبود وضعیت هیپوکسیک ایسکمیک. در همین حال گیاهان چینی می تواند کیست با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست کوچک شدن، کاهش فعالیت ترشح مایع کیست و تغییر فشار دیفرانسیل دیوار داخلی و خارجی از سلول های آستر کیست. به منظور افزایش اثربخشی از مواد مخدر و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی ایجاد شد. این است که در طب گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج، بیماران مبتلا به PKD فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی تخت به آن را.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام به طور مستقیم، متخصص ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: