Paceintes با دیالیز کمک می کند تا بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Paceintes با دیالیز کمک می کند تا بهبود عملکرد کلیه

Paceintes با دیالیز کمک می کند تا RenalPara بهبود عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه؟ همانطور که می دانید، دیالیز یک روش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به vida.Sin حال ذخیره کنید، می تواند نارسایی کلیوی را درمان و یا بهبود عملکرد renal.Why حجم ادرار خواهد پس از مصرف یک دوره دیالیز کاهش است؟

چرا کاهش حجم ادرار پس از مصرف یک دوره دیالیز؟

بسیاری از بیماران در حال گرفتن دیالیز WHO ESTA مشکل روبرو خواهد شد، آنها بسیار اشتباه است. به رک و پوست کنده، که شرایط معمول است. شما می دانید، به عنوان در کلیه خود را با دیالیز جایگزین، کلیه خود را به تدریج کار را متوقف خواهد کرد. به عنوان یک نتیجه، اندازه کلیه خود را کوچک خواهد شد و حجم ادرار خود را همچنین قطره.

بسیاری از بیماران دریافت صورت دیالیز این مشکل، بسیار اشتباه. شما می دانید، مانند کلیه های شما با دیالیز جایگزین، کلیه های شما کار را متوقف نتیجه به تدریج poco.Como، کلیه های شما و اندازه آنها کاهش می یابد میزان ادرار نیز می افتد.

آیا ممکن است به حذف دیالیز؟

به فرانک، به بیمارانی که که دیالیز نمی بیش از حد طولانی شده است، آنها ممکن است فرصتی برای خلاص شدن از شر با در نظر گرفتن درمان مناسب در زمان دریافت کنید.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند کمک به دیالیز به بهبود عملکرد renal.Con کمک این درمان خلاص شدن از شر، بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به یک زندگی با کیفیت بالا بدون بیماران diálisis.Si خوش شانس هستند و می توانند این درمان در مراحل اولیه بیماری کلیوی را، ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز، حتی مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و پس از آن شما می توانید از شر دیالیز gradualmente.Si می خواهید برای بهبود کلیه خود را یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز تابع، شما می توانید یک ایمیل برای ارسال و یا مشورت enfermedad-renal@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: