بیماران دیالیزی ممکن است سطح پایین کراتینین 8.7-5.5 چشم پوشیدن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران دیالیزی ممکن است سطح پایین کراتینین 8.7-5.5 چشم پوشیدن

بیماران دیالیزی ممکن است سطح پایین کراتینین از 8.7 به چشم پوشیدن 5.5Los بیماران دیالیزی ممکن است سطح پایین کراتینین 8.7-5.5 چشم پوشی؟ "سطح کراتینین من قطره 8.7-5.5، پس از مصرف دیالیز، بنابراین من تعجب بود اگر شما می تواند دیالیز را ترک کنند؟" این یکی از سوالات رایج شما برای بیماران دیالیزی خواسته خواهد شد، و پاسخ ممکن است بله، اگر شما می توانید برخی از درمان های جایگزین دیگر برای دیالیز پیدا کنید.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند به دیالیز رفت؟

در واقع، دیالیز روش رایج برای کاهش سطح بالایی از creatinina.Después از یک دوره درمان، حتی اگر فقط یک بار، سطح کراتینین بالا ممکن است به برخی از درجه کاهش می یابد، بنابراین برخی از مردم ممکن است بخواهید به خارج شدن از آن. دلیل دیگری که چرا مردم می خواهند برای جلوگیری از هزینه بالا است، آنها نمی توانند برای مدت طولانی time.But پرداخت مهم ترین دلیل این است که این نوع درمان هیچ عوارض جانبی را کاهش و سطح بالای کراتینین .

می تواند مردم را دیالیز اگر کم سطح کراتینین را متوقف کند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، در حالی که مردم می توانند درمان های جایگزین برای دیالیز، که ممکن است کمی به ترک poco.Como همه می دانیم دیالیز می تواند کلیه برای تخلیه سموم و مایعات اضافی از بدن کمک به پیدا کردن، اما آن می تواند آسیب کلیه، به طوری که حتی سطح بالایی از کم کراتینین در حال حاضر، رفتن به بالا دوباره تعمیر نیست. بنابراین مردم باید به دنبال کمک از سایر درمان ها زمانی که آنها را متوقف دیالیز.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند یکی از درمان های جایگزین دیالیز، که می تواند مشکلات کلیوی از علل آن را حل subyacentes.Si شما می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، لطفا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک پیام را ترک، شما همچنین می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ایمیل، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: