چگونه برای کاهش نرخ عفونت در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش نرخ عفونت در دیالیز

چگونه برای کاهش نرخ عفونت در DiálisisCómo کاهش نرخ عفونت در دیالیز؟ شناخته شده است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز آسان است به عفونت است که می تواند عوارض جدی کاهش است.

چرا بیماران دیالیزی آسان است برای دریافت عفونت ممکن است؟

مثل این است که سیستم ایمنی بدن بیماران در حال حاضر با مقاومت کم نسبت به ویروس ها هم ریخته، آنها بسیار آسان است به عفونت.

چگونه برای جلوگیری از عفونت در بیماران دیالیز؟

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که اگر بیمار تحت دیالیز است، می خواهد برای کاهش میزان عفونت، آن را باید مصونیت را بهبود بخشد.

سلول های بنیادی و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان قابل توجه به عنوان درمان برای بیماری کلیوی، که هر دو در افزایش ایمنی مفید هستند. چه چیزی بیشتر، شما می توانید مشکل از کلیه raiz.Coopera با سایر درمان ها، که ممکن است عملکرد کلیه را تا حدی بهبود بخشد، بنابراین بیمار کلیوی failrue حل برای کمک به جلوگیری از دیالیز یا از آن به تدریج خلاص شدن از شر اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این دو درمان، مراجعه کنید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما می توانیم اطلاعات بیشتر برای شما ارائه دهد.

به جز درمان، بهداشت شخصی نیز در پیشگیری از عفونت مهم است اگر بیمار بیش از حد ضعیف به تمیز کردن خود، اعضای خانواده باید برای آنها انجام دهد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: