پد گرمایش برای بیماران با عملکرد کلیوی نارسایی کلیه 23٪ موثر است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پد گرمایش برای بیماران با عملکرد کلیوی نارسایی کلیه 23٪ موثر است

پد گرمایش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه عملکرد کلیه 23٪ صفحه گرم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با 23 درصد عملکرد کلیه موثر است موثر است؟ در واقع، صفحه گرم (همچنین به عنوان شناخته شده درمان میکرو - طب چینی Osmotherapy می تواند بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با 23 درصد از عملکرد کلیه زندگی بهتر با تعمیر آسیب بافت کلیه کمک و آنها را از آسیب بیشتر است.

فشرده سازی درمانی چیست؟

درمان فشرده سازی شناخته شده است به عنوان داغ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از نوآوری طب سنتی چینی است که به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد renal.Es درمان های مختلف سنتی است. از طریق برنامه های بالینی، این درمان امن، راحت و موثر ثابت شده است.

چگونه می تواند عملکرد کلیه با کمپرس گرم شما را بهبود بخشد؟

این نوع از درمان دارای چهار توابع اصلی، که ضد - التهاب، ضد - ترومبوز، ضد - لخته شدن و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع را می بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از بقیه کلیه از آسیب بیشتر، بنابراین به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

آیا این درمان موثر کمپرس گرم برای بهبود عملکرد کلیوی 23 درصد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع درمان می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیوی برای ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و حفاظت از آنها را از آسیب mayores.La بیمار به بیماری کلیوی با 23 درصد از عملکرد کلیه، شما می توانید شانس خود را برای جلوگیری از دریافت دیالیز یا پیوند کلیه (این دو شایع ترین اشکال درمان برای درمان نارسایی کلیه، اما هر کدام معایب خاص خود را) .What تر است، آنها می توانند یک کیفیت زندگی و رنج می برند درد کمتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد کمپرس گرم و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه یا درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است در WhatsApp comnicarnos: +8613933056495 دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: