بهبود GFR با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهبود GFR با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

بهبود GFR با میکرو چینی پزشکی OsmoterapiaCómo بهبود GFR با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی GFR؟ آیا یک نقطه کلیدی برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، آن را به طب میکرو چینی Osmotherapy گفت می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، اما چگونه به منظور بهبود میکرو GFR Cchina Osmotherapy پزشکی؟

وجود دارد سموم و تغذیه در خون ما و هنگامی که خون از طریق غشاء و فرآیندهای غشایی، تغذیه و زباله مواد فیلتر separados.Las مواد مغذی در بدن و مواد زائد ما باقی می ماند این است که ریخته finalmente.Sin با این حال، زمانی که GFR کاهش می یابد، زباله آنها نمی توانند فیلتر می شود، که منجر به سطوح بالای سموم در خون است. زمانی که کلیه ها آسیب دیده، سطح کراتینین ممکن است افزایش یابد. سطح کراتینین بالا است همیشه مقدار زیادی از مواد سمی در خون وجود دارد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک به افزایش حجم خون فیلتر شده توسط کلیه ها، و غشای فیلتراسیون گلومرولی بزرگ، بنابراین به منظور بهبود GFR تا حدی.

چگونه به منظور بهبود GFR با طب میکرو چینی Osmotherapy؟

ضد انعقاد با توجه به این درمان می تواند به جلوگیری از تشکیل لخته های خون کمک کند، و این کمک می کند تا despejada.Sin رگ های خونی مسدود و رگ های خونی گسترش یافته، جریان خون در کلیه suavemente.De در نتیجه بیشتر GFR می تواند mejorado.Además، گیاهان چینی نیز می تواند تامین فیلتراسیون گلومرولی مجروح غشاء مواد مغذی، که به نحوی به تعمیر غشای فیلتراسیون کمک می کند.

با گسترش خون، ضد التهاب، ضد شیشه ای - انعقاد خون و ضد - ترومبوز، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و محافظت از باقی مانده است.

اگر می خواهید برای کمک در بیماری های کلیوی بپرسید، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید یک پیام به طور مستقیم به ما ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: