بهبود GFR توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهبود GFR توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

بهبود GFR توسط میکرو چینی پزشکی osmoterapiaCómo بهبود GFR توسط طب میکرو چینی Osmotherapy؟ GFR نکته کلیدی برای بیماران با بیماری کلیوی به بیماری به خوبی درمان خود و بهبود تبدیل به یک مسئله است.

وجود دارد سموم و تغذیه در خون ما و هنگامی که خون از طریق غشاء و فرآیندهای غشایی، تغذیه و زباله مواد فیلتر separados.Las مواد مغذی در بدن و مواد زائد ما باقی می ماند این است که ریخته finalmente.Sin با این حال، زمانی که GFR کاهش می یابد، زباله نمی توانید بیرون درز می شود، که منجر به سطوح بالای سموم در sangre.Creatinina و نیتروژن اوره دو زباله مشترک تولید شده توسط بدن ما و زمانی که کلیه ها آسیب دیده، هر دو در سطح کراتینین ازت اوره خون و (BUN) سطح aumento.Alto سطح BUN و کراتینین بالا نشان می دهد همیشه وجود دارد تعداد زیادی از سموم در sangre.Por بنابراین، بهبود GFR کاهش سطح کراتینین کمک خواهد کرد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک به افزایش حجم خون فیلتر شده توسط کلیه ها، و بزرگ شدن غشای فیلتراسیون گلومرولی، در نتیجه بهبود GFR به برخی punto.¿Entonces، چگونه می تواند؟

ضد انعقاد با توجه به این درمان می تواند به جلوگیری از تشکیل لخته های خون کمک کند، و این کمک می کند تا despejada.Sin رگ های خونی مسدود و رگ های خونی گسترش یافته، جریان خون در کلیه suavemente.De در نتیجه بیشتر GFR می تواند mejorado.Además، گیاهان چینی نیز می تواند تامین فیلتراسیون گلومرولی مجروح غشاء مواد مغذی، که به نحوی تعمیر مجروح غشاء و فرآیندهای غشایی filtración.Cuando کمک می کند تا تعمیر غشاء و فرآیندهای غشایی، فیلتراسیون غشایی و بزرگ خون زیادی را می توان در یک زمان محدود فیلتر شده است.

اگر شما مشکل بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام به طور مستقیم را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: