درمان کلیه و GFR 10 با طب به جای دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان کلیه و GFR 10 با طب به جای دیالیز

درمان کلیه و GFR 10 با طب به جای نارسایی کلیه DiálisisTratar و 10 با طب GFR به جای دیالیز؟ اگر چنین است، شما می توانید این متن را بخوانید به یاد بگیرند که útil.Para شخصی مشاوره، ما دکتر آنلاین رایگان راهنما و حرفه ای را مشاهده کنید.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، ملت است نفرولوژیست مشهور درمان طبیعی جایگزین برای نارسایی کلیه را توسعه داده اند و مدیریت GFR 10.

روش های خاص موجود در این درمان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا، درمان کامل حمام، فتیلهگذاری، انما، درمان خوراکی چرخه و طب چینی natural.Sobre اساس تشخیص دقیق بیماری بیمار، یک یا است بسیاری از روش های انتخاب طرح درمان به شکل جامع است.

هفت درمان TCM بالا برای درمان بیماری های کلیوی و GFR 10 چگونه می تواند؟

برای اولین بار، از بین بردن sangre.Pacientes راکد مبتلا به نارسایی کلیه است سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن، و روش مانند انما، چرخه درمان، فتیلهگذاری، حمام درمانی می توان برای حذف انتخابی مواد مضر در cuerpo.Secondly، ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و تا حد زیادی بهبود عملکرد کلیه. با یک محیط داخلی تمیز، درمان مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و طب گیاهی چینی خوراکی (مانند مای کانگ جی I) می تواند استفاده شود برای حفظ و ارتقاء کلیه ظرفیت باقی مانده.

در مرحله دوم، ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه و تا حد زیادی بهبود عملکرد renal.Con یک محیط داخلی خوب، طب چینی و روش های درمانی چینی مانند Osmotherapy به میکرو دهان و دندان طب طبیعی (به عنوان مای کانگ - جی) را می توان مورد استفاده برای حفاظت و ترویج residual.As ظرفیت کلیه زمانی که سطح GFR می توان به 15 افزایش یافته و یا حتی بالاتر، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند به دور از دیالیز با کلیه طولانی خود باقی بماند و به یک زندگی عادی. ، علاوه بر این، به شدت افزایش یافته است امید به زندگی می توان انتظار داشت.

در حالی که سطح GFR را می توان به 15 سال و یا حتی پیش افزایش یافته است، به بیماران نارسایی کلیه تحت دیالیز می توانید از یک زندگی طولانی و نرمال باقی بماند، با riñones.Además آن امید به زندگی تا حد زیادی گسترش می توان انتظار داشت.

اگر شما علاقه در میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: