چگونه برای درمان عفونت در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان عفونت در دیالیز

چگونه برای درمان عفونت در درمان عفونت DiálisisCómo در دیالیز؟ همانطور که می دانیم، دیالیز می تواند بسیاری از عوارض جانبی ایجاد کند، و عفونت شایع است، آن را یک مشکل بزرگ به نظر می رسد نیست، اما می تواند به عوارض بیشتر می شود. برای درمان عفونت در دیالیز بسیار مهم است برای کنترل این بیماری است.

به همین دلیل برای عفونت در دیالیز چیست؟

PD یک روش درمان در hogar.Los سه نوع دیالیز صفاقی است، دیالیز صفاقی (CAPD)، دیالیز صفاقی مداوم حلقوی (CCPD) و NIPD نیاز به یک لوله پلاستیکی کوچک به نام کاتتر.

چگونه برای درمان عفونت در دیالیز؟

پس از بیمار است یک عفونت است که باید به طور جدی متوقف دیالیز. بنابراین بهترین راه برای کنترل آن است را انتخاب کنید آنتی بیوتیک هایی که می توان به راحتی با renal.Después سمیت کم دیالیز پروتئین ترکیب شده، که باعث می شود نیز باید خاصی از آنتی بیوتیک اضافه کنید، در صورت لزوم، کاهش زمان دیالیز.

دیالیز درمان برای نجات زندگی، با این حال، دیالیز صفاقی خود (PD) و همودیالیز، بار وجود دارد که یک بیمار ممکن است عوارض جانبی به عنوان یک بیمار از بیماری های کلیوی دارند tratamiento.Así است، شما باید توجه زیادی به دیالیز پرداخت در صورت امکان، شما می توانید برخی از درمان های جایگزین که می تواند کمک بهتر و بدون دیالیز زندگی می کنند شما را.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به ما پیام را ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: