ممکن است که برای بیماران مبتلا به کراتینین 5.4 می تواند عملکرد کلیه به Improve
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که برای بیماران مبتلا به کراتینین 5.4 می تواند عملکرد کلیه به Improve

ممکن است که برای بیماران مبتلا به کراتینین 5.4 می تواند به بهبود کارکرد کلیه در ممکن است که برای بیماران مبتلا به creatinnia 5.4 می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟ برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را دشوار است به بهبود عملکرد کلیوی، به ویژه برای بیماران با آسیب نارسایی کلیوی، اما این بدان معنا نیست که آنها هیچ فرصتی برای بهبود.

در درمانگاه، کراتینین 5.4 است در مرحله 4 بیماری renal.En این مرحله، بیمار نسبتا کلیه های آسیب دیده، اگر درمان نشود، این بیماری در حال سقوط در اورمی (شناخته شده به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیه) به سرعت.

با این حال، کراتینین 5.4 است در مراحل اولیه از مرحله 4، بنابراین برخی از عملکرد کلیه را نمی خواهد نکروز totalmente.Así اگر بیمار می تواند این فرصت را به درمان منظم را، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته وجود دارد برخی تعیین می شود.

آیا ممکن است برای بیماران مبتلا به creatinnia 5.4 می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده به عنوان یکی از طب چینی، اثر قابل توجهی به بهبود عملکرد کلیوی، با کمک از این درمان، بیماران با سطح کراتینین 5.4 ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

در این روش درمانی دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد - ضد - التهاب، ترومبوز، ضد - لخته شدن و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع نه تنها می تواند کلیه reaming از آسیب بیشتر محافظت، اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر بنابراین به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا می توانید directamento ترک دکتر آنلاین ما می توانید mendaje کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: