دیالیز می تواند سطح بالایی از نارسایی کلیه کراتینین کمتر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز می تواند سطح بالایی از نارسایی کلیه کراتینین کمتر

دیالیز می تواند سطوح بالای کراتینین در دیالیز نارسایی RenalLa پایین تر ممکن است سطوح بالای کراتینین در نارسایی کلیوی پایین تر؟ در واقع، اگر سطح کراتینین بالا است، دشوار پایین آمدن به سطح طبیعی است. اما شما می توانید به برخی از درجه از دست دادن و نگه داشتن زندگی بیمار برای مدت طولانی با کمک درمان مناسب.

آیا دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا را پایین بیاورد؟

دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه است که می تواند سطوح بالای کراتینین پایین تر نیست، اما نکته این است شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد.

چه نوع درمان می تواند یک درمان جایگزین برای درمان دیالیز؟

برخی از درمان های بر اساس طب سنتی چینی گیاهی می تواند جایگزین برای درمان دیالیز نیز وجود دارد برای بهبود عملکرد کلیه مفید است. یکی از معروف ترین به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و محافظت از بافت کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر شناخته شده است. علاوه بر این، شما می توانید علائمی مانند فشار خون بالا، ادم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است.

با کمک از این درمان، بیماران مبتلا به بیماری کلیه با کراتینین بالا می توانید از شر دیالیز به تدریج به عنوان عملکرد کلیه خود بهبود یافته است.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید ترک یک پیام، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: