اگر بیماری های کلیوی با 5.2 کراتینین تعمیر ممکن است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر بیماری های کلیوی با 5.2 کراتینین تعمیر ممکن است

اگر بیماری های کلیوی با 5.2 کراتینین کراتینین بیماری ممکن است کلیه RepararlaSi 5.2 می توانید آن را تعمیر؟ در واقع، پس از سطح کراتینین به 5.2 آن را دشوار برای بازگشت به حالت عادی کاهش است، اما می تواند تا حد معینی با کمک درمان مناسب کاهش داد.

چرا دشوار است برای کاهش کراتینین 5.2 به حالت عادی؟

در درمانگاه، کراتینین 5.2 در مرحله 4 بیماری کلیه، که برگزار کلیه به شدت آسیب دیده شده است. شما می دانید سطح بالای کراتینین توسط کلیه ها آسیب دیده ایجاد می شود، ساخت کلیه تنها سطح کراتینین بالا را می توان کاهش تعمیر.

در مرحله 4، کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، به این معنی که بسیاری از بافت کلیه آسیب دیده اند، برخی از آنها حتی نکروز است که نمی تواند تعمیر شود. به طوری که سطح بالای کراتینین دشوار است به سقوط به سطح طبیعی است.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟

اگر چه کراتینین 5.2 دشوار است متوقف شود اما می تواند تا حد معینی با درمان مناسب کاهش داد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که می تواند کمک به بیماران سطح بالا در آن کراتینین را کاهش دهد.

این مولکولها طب چینی می تواند استاز خون و سموم در رگ های خونی با گردش پراکنده به تدریج و می تواند به جلو (کم اکسیژن) اکسیژن از میکروسیرکولاسیون. در این زمان، کلیه ها به حالت عادی. تمام بدن است پر از چینی تعمیر و نگهداری مولکول دارو از عملکرد طبیعی بدن را از طریق سطح کراتینین جریان خون و بالا کاهش خواهد یافت.

Prolema اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما با همه چیز در 24 ساعت کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: