می داروی جدید برای PKD برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می داروی جدید برای PKD برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز وجود دارد

می داروی جدید برای PKD به اجتناب از کلیه و DiálisisHay داروی جدید برای PKD برای جلوگیری از نارسایی کلیوی و دیالیز وجود دارد؟ بسیاری از بیماران مبتلا به PKD به دنبال داروی جدید برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز این متن .Comproba اطلاعات دقیق.

به طور کلی، بیماران مبتلا به این بیماری را افزایش فشار خون در 30S خود را، کراتینین بالا در 40 و نارسایی کلیه در 50S را تجربه کنند. این ضروری است به جلوگیری از پیشرفت آن در مراحل اولیه، به طوری که بیماران می توانند نارسایی کلیه و diálisis.With توسعه طب مدرن، یک داروی جدید شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy است، شده است برای درمان PKD به طور موثر جلوگیری از اختراع است.

با توسعه طب مدرن، یک داروی جدید شناخته شده به عنوان میکرو - Osmotherapy پزشکی طب چینی ابداع شده است به درمان PKD به صورت جداگانه در شرایط هر بیمار eficazmente.Based، نفرولوژیست خواهد طب گیاهی خاص را انتخاب کنید و آن را به مولکول های micronize بسیار کوچک است که می تواند وارد به طور مستقیم در کلیه ها و کانال های پوست از طریق در پشت.

بر اساس شرایط فردی هر بیمار، نفرولوژیست گیاهان خاص انتخاب می شوند و micronize در مولکول بسیار کوچک است که می تواند به کلیه ها به طور مستقیم از طریق پوست و کانال در espalda.Micro چینی Osmotherapy پزشکی گرفتن می تواند به بهبود میکروسیرکولاسیون و نفوذپذیری دیواره کیست، به طوری که مایع کیست را می توان جذب و با گردش خون تخلیه می شود. آن را در تمام کیست در همان زمان عمل می کند. همچنین کیست نظر کوچکتر خواهد شد. علاوه بر این، مواد فعال از طب گیاهی می تواند تکثیر سلول های کیست پوشش مهار، به طوری که کیست نمی خواهد دوباره رشد می کنند. این درمان این بیماری از ریشه.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند میکروسیرکولاسیون و نفوذپذیری دیواره کیست بهبود بخشد، بنابراین مایع کیست ممکن است جذب و با گردش خون از sangre.Actua در تمام کیست های تخلیه در کیست های کوچک همان time.The مورد آن را نیز به reducido.Además، مواد فعال طب گیاهی می تواند از تکثیر سلول های آستر کیست کند، به طوری که کیست رشد نخواهد کرد nuevo.Este درمان این بیماری از ریشه است باشد.

اگر شما مشکل بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم به ما، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: